Raglan

16 februari 2019 - Raglan, Nieuw-Zeeland

DSC_0811

De voorlaatste dag. We zitten nog een dag in Raglan. In het backpackershotel. Het is een hippe tent met alleen jongeren. En wij. Cees denkt dat we niet opvallen maar we zijn de enige zonder surfplank en met dozen. Morgen vliegen we terug. Dat zit al in het hoofd. We zijn niet hier en we zijn niet daar. Oppassen!! Dus proberen we de zinnen te verzetten. Vanmorgen heb ik warme broodjes gehaald bij de bakker. We zijn naar het strand gereden en hebben een tijd gekeken naar golfsurfers. Daar ook gewandeld, er staat een dikke zomerzeewind. Het water is nog te koud om te zwemmen. Daarna bezoeken we een waterval. De naam is mij ontschoten. Onderwijl zoeken we een cafe want we zijn toe aan koffie. Met lekkere koek. Dat is in de vakantie zo gegroeid. We kunnen niet meer zonder. Het wordt een longblack en een cappuccino, beide met carrot cake. De dag mag beginnen. Vanmiddag probeert Cees in te checken voor de vlucht naar Singapore. Dat is een heel gedoe per mobiele telefoon. Hij blijft rustig. Ik heb mijn spullen op orde en ga zwemmen. Later komt Cees ook. We nemen samen een tip-top icecream en gaan s'avonds uit eten.

Ik lig nu op bed en ben uitgeschreven. Cees sluit morgen af. Bedankt voor jullie aandacht en reakties. Tot de volgende keer.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Roos:
    16 februari 2019
    Wat een prachtige reis om zo samen te maken! Genoten van je verhalen Arco en natuurlijk die van Cees. Op naar de Texelse speculaas! Goede reis alvast....
  2. Marieke:
    16 februari 2019
    Goed verhaal weer, vooral ook het surfplank en dozen gedeelte hahaha! Bedankt voor jullie verhalen, foto’s en filmpjes, wat een avontuur. Echt super om mee te kunnen lezen en kijken. Volgende keer wil ik mee!
    Goeie reis naar huis en tot snel.
    Jullie worden gemist hier. X
  3. Corina:
    16 februari 2019
    Genoten van jullie reisverhalen en de geweldig mooie omgeving die in het echt vast nog veel indrukwekkender was dan de foto's. Goeie reis alvast en tot ziens.
  4. Piet Bakelaar:
    16 februari 2019
    Bedankt voor alle mooie verhalen. Jullie hebben genoten. En binnenkort weer welkom thuis.
  5. Martine:
    Goeie reis!! X
  6. Ingrid en Erik:
    17 februari 2019
    Hartelijk dank. We hebben genoten van jullie prachtige verhalen en foto's. Het was voor ons een complete herbeleving van onze reis. We wensen jullie een hele goede thuisreis.