Vertrokken

19 februari 2023 - Auckland International Airport, Nieuw-Zeeland

Om 5 uur gaan er drie mobieltjes af. Alhoewel ik ben 5 minuten eerder wakker en kan het irritante toontje al uitzetten. Een kop koffie en daarna alles in de auto. Bijna mijn levensader vergeten. Het snoertje van mijn telefoon. Arco is gelukkig mijn backup. Afscheid van Cisca. Bedankt voor alles. Johan brengt ons naar Nelson Airport een 25 min rijden. In gecheckt en hier nemen we afscheid. Bedankt voor de bijzondere tijd. Daar zijn vrienden voor. Het is prachtig weer en we zien Kaiteriteri, Farewell Spit en Mount Taranaki, de berg die we niet zagen omdat het regende. Nu als toetje laat hij zich trots zien aan ons. Geen sneeuw op de top, daar is het nog te warm voor. Inchecken voor Seoul duur nog wat langer. De rugzakken zien we terug in Amsterdam. Dat is mooi geen gezeul in Seoul. Bij de securtiy moet ik mijn schoenen uit en in een bak doen. Blijft mijn veter aan een roller hangen. Hele opstopping. Vergeten de veters goed binnen boord te doen. Arco wordt ook gecontroleerd heeft nog zonnecreme in de aanbieding. Die is nu voor een Kiwi bestemd. Nog een uurtje en dan vertrekken we. Het is Nederland 11:00 uur 's avonds bij ons maandagochtend 11:00 uur. Wordt vervolgd.

MoutuekaKaiteriteriAbel Tasman Park achtergrond Farewell SpitMount Taranaki

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Janneke:
    19 februari 2023
    Goede reis terug Cees en Arco!
  2. Piet Bakelaar:
    19 februari 2023
    Losse veter doet weer denken aan atletiek.
    Mooie vlucht gewenst en prettig nabeschouwen.
    Jullie zijn meer dan welkom terug.
  3. Carla:
    20 februari 2023
    Goede reis en wel thuis.
  4. Peter ter Burg:
    20 februari 2023
    Dank voor het delen van al jullie belevenissen en spoedig welkom terug in Oosterend.
  5. Rint de Vries:
    20 februari 2023
    Hallo Cees en Arco, ik heb met veel plezier blogs gelezen en met jullie meegereisd over de mooie eilanden van New Zeeland. Zo nu en dan herkenningspunten gezien, en er uit jullie verslagen over gelezen, van eigen belevenissen bij bezoeken aan New Zeeland. Mooie herinneringen die weer boven kwamen, bedankt.
    Ik wens jullie een goede thuisreis, groeten, Rint