Reis Nieuw Zeeland 5-1-23 tot 20-2-23

4 januari 2023 - Oosterend, Nederland

Vier jaar terug schreef ik: bepakt en bezakt en dat de rugzakken vol zaten. Het is nu niet anders. Je bent al een tijdje van te voren bezig, met wat je allemaal mee moet nemen. Het is natuurlijk een voorrecht om dit samen te mogen doen. Het weerzien van Johan, Cisca en (klein)kinderen daar verheugen wij ons weer op. Dat ze zo ver weg wonen, neem  ik op de koop toe. Of er  weer op wilde schapen gejaagd gaat worden, is nog te bezien. Misschien dit keer wilde varkens. Donderdag om 20:55 vliegen we naar Seoul in ongeveer 11 uur. Daar hebben we een goed uur om over te stappen en gaan weer voor 11 uur het vliegtuig in en op zaterdag 7 januari, landen we even over 9:00 uur ’s morgens in Auckland. Het is in Nederland dan nog vrijdagavond (19:00 uur). Altijd weer leuk om in een etmaal 12 uur ouder te worden. Nog een rimpeltje erbij kunnen we hebben. Tenslotte zijn we ouder en willen we wat. De auto is gehuurd en na die opgepikt te hebben, rijden we in ruim twee uur naar Whangarei. Een plaats in het noorden van het Noordeiland. Daar hebben we een slaapplaats geregeld en proberen we meteen in het ritme van Nieuw Zeeland te komen en de jetlag geen kans te geven. De onlangs overleden Han Peekel zou zeggen: “Wordt vervolgd!”    Groet Cees

1. Rosemarijn:
    4 januari 2023
    Heel veel plezier mannen! Zo gaaf dat jullie dit doen. Maak er een onvergetelijke reis van.
  2. Erik van Zoonen:
    4 januari 2023
    Nou super om weer naar uit te kijken. We wensen jullie een hele fijne en mooie reis toe en zien nu al uit naar de belevenissen.
    Groeten van Ingrid en Erik
  3. Ton van Groeningen:
    Mooi Cees en Arco
    Prachtig zo’n reis nog een keer doen. Maar dan wat anders verwacht ik.
    Voor ik het vergeet dus dan maar op voorhand: groeten aan Johantje.
    Veel plezier en ik zal de reisverslagen aandachtig lezen.
    groeten van Ton
  4. Piet Bakelaar:
    4 januari 2023
    Een hele goeie reis morgen t/m zaterdag. Hopelijk wordt een fijn weerzien en een prachtige ervaring. Geniet ervan.
  5. Carla Veeger-Roeper:
    4 januari 2023
    Fijne en prachtige gezellige vakantie met heel veel mooie verrassende beelden.
    New Zealand is zo mooi!!
    Goeie reis voor morgen.✈️
  6. Anna:
    Hey Arco en Cees
    Genieten jongens! Fijn dat jullie weer NZ kunnen bewonderen. Goede reis en ik zie jullie misschien in Auckland (of Mt Cook eind January?)
    Groetjes Anna
  7. Johan:
    5 januari 2023
    Goede reis gewenst. Gisteren nog 4 wilde varkens zien lopen dus ik hoop dat Arco fit and vooral snel is :-). Hartelijke groet.
  8. Cocky:
    5 januari 2023
    Heel veel plezier / genieten .Voor nu en straks een hele goede reis .Groeten aan Johan en Ciska
    Dikke kus
  9. Simon:
    6 januari 2023
    Succes met de varkensjacht en veel plezier! Let op dat je de jager niet raakt.