Adieu

18 februari 2023 - Upper Moutere, Nieuw-Zeeland

Gisteravond zijn we bij Biem, Averil en de kinderen geweest. Biem is de oudste zoon van Johan en Cisca.  Ze wonen in Wakefield, zo'n 35 km van hier. Biem is mede-eigenaar van een installatiebedrijf. Averil geeft de kinderen thuisles.

Vanmorgen zijn we begonnen de tassen te pakken. Cees heeft de auto toch ook schoongespoten. Hij was wit van de gravel. Ik heb nog een deuk weggewerkt bij het linkervoorwiel. De matten wat schoongeklopt. Dat lijkt er weer op.

Vier jaar terug zijn Cees en ik ook samen naar Nieuw Zeeland geweest. Voor mij was dat de eerste keer. Ik werd overrompeld door alles wat ik zag. De bomen, niet te geloven zo mooi en vooral zo hoog. De bergen, de valleien, dat dit bestaat! Deze keer heb ik dat minder.  Je went aan al dat moois. Neemt niet weg dat dit weer een prachtige vakantie geweest is. We hebben veel gezien, gesproken, gelachen, gereden, gedronken, gegeten en gelopen.

Dit was mijn laatste stukkie. Ik ga mij opmaken voor de terugreis. Tot in Nederland.

Nummer van de dag: Roger Whittager met The Last Farewell

Biem en Averil en kinderen

1. Mirjam:
    18 februari 2023
    Een veilige en goede terugreis! Tot gauw...xxx
  2. Carla Veeger-Roeper:
    18 februari 2023
    De leuke mails gaan we missen!!
    Fijne en goeie terugreis!!✈️
    En voor de Texelaars welkom thuis🎉🎉🎉
  3. Erik:
    18 februari 2023
    Nou hier de eerste reactie tevens de laaste. Eindelijk mijn vriendje komt terug heerlijk wat zullen we een hoop te babbelen hebben. Best lang hoor 7 weken. We hebben genoten van jullie stukjes iedere morgen. Een goede terugreis toegewenst van uit het zon overgoten Texel. Dikke kus van Dita en Erik 🥰
  4. Ciska Stark:
    Goede reis mannen!
  5. Jan&Nora:
    18 februari 2023
    Mooi dat jullie zo genoten hebben van het prachtige Nieuw Zeeland en wij van de verhalen en foto’s. Goede terugreis
  6. Margot van der Ven:
    18 februari 2023
    Bedankt voor het mooie reisverslag elke dag.
    Goede reis terug naar Texel
  7. Erik van Zoonen:
    19 februari 2023
    Hartelijk dank voor jullie prachtige beeldende verhalen. Zo te lezen hebben jullie weer enorm genoten. Voor ons was het elke dag een feest der herkenning. Een goede en veilige reis terug toegewenst.
    Ingrid en Erik
  8. Rosemarijn:
    19 februari 2023
    Mooie verhalen! Goede terugreis alvast!