Bij Johan en Ciska

14 januari 2023 - Upper Moutere, Nieuw-Zeeland

We sliepen gisteren op een aparte camping. Veel motorrijders, niet helemaal onze types  Boven onze pipo-wagen liep een spoorlijn. En die was nog in gebruik ook. We werden al vroeg gewekt door de trein. Wat een kabaal.

We namen de weg van Picton naar Nelson. We zijn vaak gestopt. Prachtig uitzicht. Cees zal wel wat foto's meezenden. Ook nog gezwommen bij de Pelorus Bridge. Stromend koud water.

Via Nelson naar Upper Moutere gereden. Toch nog even gestopt bij onze vaste ijswinkel. En op naar Johan en Ciska. We reden er zo op af. Het was rond bakkiestied

Wat een geweldig ontvangst. We hebben heel veel gepraat, heerlijk gegeten en weer heel veel gepraat. Om 11 uur toch maar naar bed gegaan. Morgen weer gezond op.

Nummer van de dag:

Homeward Bound van Simon and Garfunkel.

Link naar Zwemmen in de Pelorus rivier

Link naar Terras bij Johan en Cisca

De veerboot

Marborough Sounds

Havelock

Queen Charlotte Road

1. Rosemarijn:
    15 januari 2023
    Dat uitzicht bij Johan en Ciska.... Wauw!!! Vond het uitzicht vanaf het huis van Arco al mooi van de week ;-) Mooie reisverhalen weer. Net koffie met een dikke bui hagel hier, dan is de zomer daar beter.
  2. Carla Veeger-Roeper:
    15 januari 2023
    Prachtige plaatjes, hier harde wind. Geniet van jullie mooie reis🎉
  3. Gerda Pieneman:
    15 januari 2023
    Wat een leuke filmpjes en zo mooi om jullie te volgen. Nu bij Johan en Ciska en heel veel praten en mooie momenten. Geniet ervan. Het uitzicht is fenomenaal, wauw.
  4. Jenny:
    16 januari 2023
    Wat leuk voor jullie om daar weer te zijn. Doe vooral de groeten van ons. Nog een hele fijne tijd met elkaar.
  5. Cees:
    16 januari 2023
    Hoi Jant
    De groeten terug en we genieten volop. Het weer is goed beter dan bij jullie.
  6. Ciska Stark:
    17 januari 2023
    Wat een geweldige plek, fijn om je vrienden zo weer te ontmoeten!
  7. Jenny:
    17 januari 2023
    Het is hier ook heerlijk weer nu. Eindelijk.
    Geniet met z’n allen van de dagen samen.
    Liefs Jenny (jant).