Koppesbossie

11 februari 2019 - Upper Moutere, Nieuw-Zeeland

De brand is vrijwel onder controle. Wakefield bewoners mogen weer naar huis. Het blijft uitkijken. De droogte houdt aan. De laatste dagen wordt besteed aan: zwemmen, uiteten en nog een bezoek aan Gerrit en Jane. Arco vangt nog een schaap, na eerst sluppen door het koppesbossie van Johan, had het verwilderde schaap geen schijn van kans om uit de handen van onze sheephunter te blijven. Tijd voor afscheid nemen. Morgen met de veerboot naar het Noordeiland. Bedankt voor de gastvrijheid en de vriendschap, die verder reikt dan deze aardbol en de herinneringen die we opgehaald hebben en de wereldproblemen die we hebben besproken. Marco Borasto zong het al: afscheid nemen bestaat niet. Ik vond zijn teksten altijd al niet zo sterk.

BLD_5022

1. Roos:
    11 februari 2019
    Mooi weer mannen! Blijft bijzonder zo'n verre vriend, eigenlijk net zo goed als een naaste buur...
  2. Marieke:
    Geweldige foto!
  3. Janneke:
    Mooi Cees!! Ik luister graag naar Marco 😂
  4. Piet:
    11 februari 2019
    Afscheid nemen is nooit leuk, maar thuis wachten mooie dingen en een vertrouwde omgeving.
  5. Ciska:
    11 februari 2019
    Dank voor jullie verhalen Cees, en een paar mooie dagen nog gewenst!
  6. Linda:
    12 februari 2019
    Wat een goeie foto van jou en Johan, Cees!

Brengt me terug naar de Peperstraat, misschien nog wel voor de verbouwing
    Jullie nemen van alles op
    Op een bakbeest van een recorder

En ik zit er in vol ontzag bij
    Kijkend naar die grote, hippe (want lange haren) mannen kijken die fantastische dingen doen
    (rare geluiden opnemen waar ze zelf heel hard om moeten lachen)

Staat als een foto in mijn geheugen gegrifd

Goeie reis verder
    Linda