Upper Moutere 2

6 februari 2023 - Upper Moutere, Nieuw-Zeeland

Mooi weer vandaag. We zijn redelijk op tijd uit bed en ontbijten samen. Johan en Cisca zijn eerder opgestaan en hebben al ontbeten. We kijken naar studio sport. Ajax lijkt zich te herstellen. Dat is mooi.

We gaan op pad naar Nelson. We zoeken onze autoverhuurder Rad Car op en proberen bij hem een oplossing los te peuteren. De man zegt niet voor hetzelfde bedrijf te werken, maar hoort ons verhaal aan en gaat voor ons bellen met de verhuurder uit Auckland.  Die blijkt vandaag niet op kantoor te zijn.  Morgen weten we meer.

Daarna in Richmond nog even gestopt en geshopt. Cees zoekt een trui.  Bier gehaald, horloge gemaakt, en weer naar huis.

Tijd om te zwemmen. Op Rabbiteiland. Er zijn vandaag mooie hoge golven. We blijven niet te lang, de zon prikt gevaarlijk.

Een lekkere rustige gewone dag. Niets mis mee.

Nummer van de dag:  Johnny Jordaan en Tante Leen met Bij ons in de Jordaan (waar de bloemen voor de ramen staan). Gisteravond hebben we ons bezig gehouden met het levenslied. Dat was erg gezellig.

Bekende plek.

1. Simon:
    6 februari 2023
    Volgens mij ben jij deero al jarig, gezien het tijdsverschil! Gefeliciteerd met je 59ste, op naar de 60!!!
    (Inderdaad speelt Ajax beter nu spelers weer op logischer plekken staan en er meer duidelijkheid is en er wat leuk talent instroomt. Kudus is top nu hij eindelijk niet inbreng spits staat. Europees zal het lastig worden, maar de titel in NL moet nog kunnen.)