Whangarei Heads

8 januari 2023 - Whangarei, Nieuw-Zeeland

Gisteravond gegeten bij de Mac. Eigenlijk vinden we dat allebei erg lekker. We hadden een Jr menu. Alles is dan wat minder groot. Aanrader!

Vannacht hebben we goed geslapen. Cees had midden in de nacht nog wat last van dikke voeten met kramp. En ging naarstig op zoek naar magnesiumpillen. Die staan nu op het boodschappenlijstje.

Vanmorgen waren we vroeg op. Lekker ontbijtje met veel koffie. Daarna op pad naar Breams Head, een kleine 40 km oostwaarts tegen de zee aan. Dat is een indrukwekkende grote rots.

We hebben daar 7.5 km omheen geklommen en afgedaald. 5 uur over gedaan. Dat was heel verstandig van ons want het was glad door de regen. En we moeten er nog inkomen. Daarna hebben we voor het eerst gezwommen. Heerlijk, 21 graden, wel wat zouter dan bij ons lijkt me. Volgens Cees ligt dat aan mij.

Daarna weer terug met onze Mazda. Prima auto, lekker klein en pittig. Links rijden gaat goed. Maar we moeten wel bij de pinken blijven.

We zijn weer uit eten gegaan. Nu bij een cafe/bar/restaurant in de stad. Het was lekker. Nu buiken we uit in ons motel.

We hebben weer wat nieuws bedacht. Elke dag komen we met een muzieknummer op de proppen. Muziek passend bij onze stemming.  En omdat het leuk is om uit te kiezen.

Voor vandaag......

Ocean Beach

Bill Whitters met Aint no sunshine.

Arco bij Ocean BeachCees bij Ocean BeachBreams Head1000008990

1000008975

1000008974

1000008987

1000008991

1. Marieke:
    8 januari 2023
    Goeie verhalen, nu alweer. Als ‘t lukt geef dan afentoe de stemming liedjes door. Erg leuk te weten. Heb ‘t goed daar!
  2. Rosemarijn:
    8 januari 2023
    Heerlijk, eten bij de Mac (mmm, niet echt ;-) ) Mooie verhalen alweer, krijg alleen de mail met de aankondiging steeds twee keer. Maar eens uitzoeken hoe dat komt. Prachtig nummer, geldt hier vandaag niet, eindelijk weer eens een strak blauwe lucht. Geniet ervan!
  3. Simon:
    8 januari 2023
    Mooi plekkie! Lekker in de zoute zee zwemmen ok nog. Ben niet jaloers op de Mac jr.
  4. Ton van Groeningen:
    8 januari 2023
    Goed bezig jongens. Mooie foto’s ook. Begint bij mij ook te kriebelen. Toch wel een mooie bestemming. Genieten maar!
  5. Jan&Nora:
    8 januari 2023
    Leuk om jullie belevenissen te lezen. De foto’s zijn ook weer prachtig. Veel plezier daar.groet Jan&Nora
  6. Cocky:
    8 januari 2023
    Heerlijk om jullie reis verslagen te lezen en te genieten van de prachtige " spannende" verhalen en dan nog de mooiste foto's..het houd niet op .
  7. Gijs:
    8 januari 2023
    een mac hebben we hier ook hoor, dus zo jaloers zijn we helemaal niet.......
  8. Ciska Stark:
    8 januari 2023
    Heerlijk, zee en zonneschijn!
  9. Gerda Pieneman:
    9 januari 2023
    Dat ziet er allemaal heerlijk uit. Heel leuk om jullie te volgen en jullie verhalen te lezen en foto’s te zien. Geniet en veel plezier. Benieuwd naar jullie volgende verhaal.