Op z'n end

16 februari 2023 - Upper Moutere, Nieuw-Zeeland

Vanmorgen naar Brook Valley geweest. Daar een mooie wandeling gemaakt. Er waren helaas niet veel vogels Dat was ons wel beloofd.  Wel cicades, de krekel die veel geluid maakt. Daar hebben we het vast vaker over gehad.

We hebben het centrum van Nelson bekeken. Helaas weer geen trui voor Cees. De cathedraal was open. Beide nog een kaarsje gebrand. Uit respect hebben we binnen geen foto's genomen. Misschien dat Cees buiten een foto gemaakt heeft, maar ik ben bang van niet. De cathedraal is niet zo mooi.

Gisteren had ik niet in de gaten dat er een aardbeving was. Ik was bezig met de was en vond dat de centrifuge wel erg trilde.

Morgen gaan we kajakken. De hele dag. Ze geven mooi kajakweer op. Daar heb ik zin in. Blij dat we dat nog kunnen meepakken.

Lekker kort stukkie vandaag. Zit niet meer in. Het loopt op z'n end.

Nummer van de dag: Elton John met Goodbye Yellow Brick Road

Brook Valley

Brook ValleyBrook Valley

De trap naar de kathedraal