Zondag

12 februari 2023 - Upper Moutere, Nieuw-Zeeland

Langzamerhand komen we in rustig vaarwater. Goeie nachten, regelmatig eten helpt. Nog een goede week en dan zijn we onderweg naar huis. Dan belanden we weer in de oude rompslomp. Ik moet zeggen dat ik daar naar verlang.

We zouden nog naar Anna Drijver toe in Auckland. Dat gaat helaas niet lukken. Ik hoop dat cycloon Gabrielle toch niet zo heftig is als voorspeld. Dat het goedkomt bij Anna. En het hele Noordeiland.

Vanmorgen zijn we met z'n vieren naar de kerk geweest, om 10 uur. Ik kon de predikant redelijk goed te volgen. Een bevlogen man met een goed verhaal.

Thuis hebben we de Lord of the Rings, The rings of power opgezet. Deel 1. Gordijnen dicht en kijken maar. We hebben nog 8 delen tegoed.

Samen met Cees gezwommen, bij Rabbit Island. Daarna nog een uurtje zitten staren op een boomstam. Zondag he, dan mag het.

Er is een hoop gekkigheid  in de wereld. De jacht op het grote geld en de natuur die zich niet meer voegen wil. De oorlog in de Oekraïne, de onzekerheid van wat wel en niet waar is, enzovoorts.                                   Van Kooten en de Bie weten wat te doen. Tip van de dag is hun nummer 'Zoek jezelf broeder'.

Mooie wolkenpartijen

Ons onderkomenDe tuunWeer naar de wegMooi stekkieMeer tuunZonsondergang Mount ArhurZonsondergang Mount ArhurZonsondergang bij Mount ArthurZonsondergang Mount ArhurZonsondergang bij Mount ArthurZonsondergang bij Mount ArthurZonsondergang bij Mount Arthur

1. Simon:
    13 februari 2023